tentang pelangi

Monday, October 5, 2009

Ingin Berlari Jauh


Salam wat semua yang mengenali diri ini..
Harap korang sentiasa sihat dan bahagia disamping orang yang tersayang.Walaupun kita semua berjauhan antara satu sama lain,tetapi nick akan sentiasa mendoakan kesejahteraan korang walau dimana korang berada sekarang nie ikhlas dari hati nick.Nick harap korang juga mendoakan nick agar sentiasa happy dan ceria setiap hari..Ooo before that,Nick nak wish good luck kat semua PMR candidate 2009 semoga korang wat yang terbaik dan banggakan parent korang..Tunjukkan yang korang semua dah berusaha bersungguh sungguh...Harap korang jaga diri dan selalu ingat dimana kita semua berpijak....All the best Okay!!!

Hari ie,Aku nak bercerita tentang kehidupan..
Kehidupan..entahlah kenapa sejak akhir akhir nie,aku bercakap tentang kehidupan kat semua orang??
Bagi aku,kehidupan seseorang itu tidak lengkap kalau tiada kasih sayang,dan kedamaian..
Perasaan aku sentiasa memikirkan untuk menentukan hala tuju kehidupan yang bakal aku tempuhi..
Aku takut kalau aku gagal menjalani kehidupan aku sendiri....
Buat masa sekarang,aku masih belajar dan belajar dari semua orang...
Sebelum SPM nie,aku nak mintak maaf skali lagi kat semua orang atas kesalahan aku masa dulu yang mungkin pernah menguris hati dan perasaan semua orang tanpa aku sedari..
Mungkin tidak aku sengajakan atau itu cuma gurauan semata mata...

Aku harap semua orang maafkan aku..aku betul betul mintak ampun dan maaf...
Aku tak nak mengulangi kesalahan kesalahan yang pernah aku lakukan..
To my Extinct,aku taw aku nie banyak buat problem dalam group kita.Walaupun sekarang nie semua dah kembali sediakala,harap problem tu tak akan berulang lagi.Semoga persahabatan kita semua kekal selamanya
Untuk classmate aku juga,aku nak mintak maaf bebanyak kat semua kalau ade yang terguris hati ek.Aku taw mase untuk kita bersama lagi tinggal 2 bulan je lagi..Aku belum sedia nak tinggalkan zaman sekolah aku...
Mungkin lepas nie,aku akan rindu kenangan kat sekolah...Kat sekolahlah aku belajar tentang erti kehidupan sebenar..Memang tak dapat aku ceritakan semuanya kerana terlalu banyak yang dah aku tempuhi sepanjang
kehidupan aku di sekolah yang paling aku sayang..

Semoga,aku akan membawa kejayaan yang paling bermakna dalam hidup aku...
Aku akan pegang janji aku...Aku tak kan pernah mengalah walaupun sedikit masa..
Aku nak berjuang demi masa depan aku!!!

2 comments:

  1. kita sma2 la berjuang ye..
    oit!extinct xpernah ckp pun kau yg slalu wat mslh..kita sma2 ade wat salah..aku pun ade wat salah..
    so aku mintak maaf kalau segala tingkah laku dan pertuturan aku mengguris hati kau...xde niat nak wat kau kecik hati..niat kat hati juz nak bergurau....again,mianhae...

    masa untuk kita sume together2 juz tinggal 2 bulan...sama2 la kita hargai masa yang ade....

    ReplyDelete
  2. Mane taw aku nie bnyk wat prob ke..tp kalu dah ckp cum tu x pe r hehehe..Ko mne ade wat slh kat aku pun..kalu ade tu just aku x prasan kot hehehe..anywy,best ngan korang smua.

    ReplyDelete