tentang pelangi

Thursday, November 26, 2009

Semangat Yang Berkobar kobar





Salam sejahtera buat sayang sayang ku...
Hari nie aku betul betul mendapat semangat yang berkobar kobar daripada Cikgu Azhar.
Hari nie Cikgu Azhar buat class untuk kali terakhir kepada pelajar yang ambik Biology.
Aku tak lepaskan peluang nie sebab aku tahu aku lemah dalam subjek nie...
So aku sangat sangat happy hari nie sebab belajar Bio coz sebelum nie aku rase bosan
tapi hari nie aku mendapat semangat yang baru dan membakar jiwa aku..

Nampaknya lepas nie aku dah tak dengar Cikgu Azhar marah kat aku
kalau aku tak dapat jawab soalan..Semuanya akan tinggal memori dalam hidup aku.
Semua nie takkan dapat cari kat mane mane...
Inilah kali terakhir aku jumpa dengan dia..Lepas nie juga aku tak akan lari lari lagi masuk kelas Bio sebab kitaorang satu class slalu lambat lagi lagi aku ngan member Extinct...

Sebelum keluar dari lab bio tadi cikgu azhar sempat bagi kata kata semangat kat aku.
Moga moga dapat wat yang terbaik untuk paper biology Isnin nie.
Amin..kalu dah berusaha sungguh sungguh tak mungkin tak boleh buat.
Aku sempat salam ngan dye juga and ucapkan terima kasih....
Saat aku lepaskan tangan dia tadi terasa semangat yang membakar diri tu menjelma
dalam minda aku[ayat skema]......

Hari nie aku sangat2 riang walaupun area rumah aku ni penuh ngan bunyi bising..
Nak study tu kene memerlukan kesabaran cikit sbb banyak gangguan...
Adik adik aku yang suka memekak lagi..Adooi aii..
Erm hari nie bapak aku dapat gaji..Aku terdengar tadi mase mak dengan adik aku
berborak sakan kat depan ruang tamu..Katanya nak pergi makan kat luar..Erm..dah lama juga
family aku tak kuar makan kat restoran...Tapi~~tak jadi sebab adik adik aku nak makan McDonald.
Ala~~~....

Alamak aku kene stop dulu sebab nak sambung study Biology..
Oklah buat semua,sampai kat sini sajalah ye..
Esok mungkin aku ade citer lain pula...Bye...huhuhu


No comments:

Post a Comment