tentang pelangi

Saturday, December 12, 2009

Aku pasti merindui...

Salam sejahtera buat semua...
Semalam jamuan kelas 5Arif kat Mcdonald berjalan dengan lancar,
penuh dengan keriangan dan gelak tawa yang masih terdengaran sehingga
hari nie.Aku tahan rasa sedih itu...Biarlah semua jadi kenangan sehingga aku mati.
Aku menghayati detik detik terakhir bersama mereka....
Aku mendoakan kebahgiaan buat mereka...
Itu cinta dan sayang aku buat mereka...

Kami semua berjanji akan buat reunion 3tahun sekali
ditempat yang sama,tarikh yang sama dan masa yang sama...
Biarlah semua berlalu...Tapi aku tetap tidak akan lupakan
semua tu....


5Arif 2009 Gempak



Gossip geng



Nora baru??



Aku dengan timed



Hani dengan Wan



Murali..



Makan makan



J dan Helmi



Kek yang sedap



Hadiah besday pnut dari nora



Aishah..


My girls

2 comments:

  1. oit..
    gmbr2 tu wat aku nangis..
    pdhl bru je jmpa smlm..
    tp aku dh rndu sgt2...
    aku tau bnyinya cm childish..
    nk sdih bgai..
    tp mmg aku rndu..
    aku xdpt bygkan cmne hdup aku tnpa korg..

    ReplyDelete
  2. aku pon sama hani....
    sekarantg pun aku dah rase macam nak sekolah balik........
    kenapa macam awal sangat kita semua nak lalui semua nie....
    lepas nie,aku kena berhadapan dengan dunia luar...
    dunia luar yang aku kena mula dengan kesabaran
    hati...

    ReplyDelete