tentang pelangi

Tuesday, March 2, 2010

Kenapa perlu Berahsia

Kenapa dia tak pernah cakap kat aku??
Kenapa dia perlu berahsia??
Kalau betul apa yang aku dengar semalam??
Memang itu kenyataannya...
Memang sukar untuk aku nak percaya semua nie...

Kenapa kau tak fikir perasaan aku sebelum
kau bagitaw semua nie...
Kalau ini balasan kau kat aku
sebab aku buat kau tertunggu selama nie..
Fine aku minta maaf sangat sangat kat kau...
Tapi kenapa perlu berahsia??
Kenapa kau bohong aku??Seolah olah aku macam orang bodoh selama nie...
Kenapa kau tak berterus terang....

Aku tak marah pun...
Sebab antara kita tak ada paksaan langsung.
Maknanya kau tak jujur dengan apa yang kau tulis surat kat aku
selama nie...

Aku minta maaf sangat sangat sebab buat kau menunggu...
Mungkin salah aku juga...Tapi tak pelah...
Ini ujian pertama buat aku...
Walaupun aku tak sempat nak menapak dalam hati kau..
Aku terima seadanya..




1 comment:

  1. nick oppa...
    how are you..?
    lama ds(dongsaeng) tak bkak blog..
    and tiba2 baca
    entry niey..
    btw, be strong yer..
    chaiyok!

    ReplyDelete