tentang pelangi

Wednesday, May 12, 2010

Politeknik or Form6

Salam sejahtera wat semua...
Mybe kalu korang terbace aku punye entry kali nie
mesty korang ingat aku tiba2 muncul kembali...
Hahahahahaha....
Actually wifi da tak de lagi...
aku pun kekadang malas nak On9 gak...

Aku da tak taw nak pilih antara politeknik atwpun form6
Tapi aku still mengharapkan UPU lagi...
Aku dapat tawaran untuk Diploma Seni Bina kat Politeknik PD.
Form 6 dapat SMK Sri Ampangan untuk aliran sains...
Untuk sementara nie kat Sri Ampangan Dulu...Next week aku da 
kuar dari situ kalu tak de aral melintang...

Sekarang nie da malas nak tulis blog ar...
Coz tu blog nie terbiar je...Hik3
Sory ar kat korang smua ye sebab tak bagi komen pape kat blog...

ok ar setakat nie je...bye...
Xde idea nk tulis ape...hik3









5 comments:

  1. oppa,
    actually sy perasan someone yg muker dier just like you..
    tapi,
    tak tau pulak yg tue btul2 oppa..
    heyp,,
    next time tegur laa!

    ReplyDelete
  2. erm org len kot tue coz oppa x muncul pun depan dongsng...just dari jauh je...time tu kat luar pintu pagar tengh tunggu ayah ambik...dongsng tengh jaln ngn kawan yang pakai cermn mate...kalu x silap ar...time tu oppa pandng je...hik3

    ReplyDelete
  3. hmm..
    dongsaeng nmpak kat kantin..
    mmg oppa tak mncul dpn dongsaeng..
    dongsaeng pown tgk oppa dr jauh..
    segan pulak nak tegur..
    hehe..
    but, skang kat ner?
    xnmpak lg dah..

    ReplyDelete
  4. kantin???
    ape2 je r......hik3
    Oppa da decide nak pegi politknk untuk diploma Seni Bina jer...
    Kalau dapat rayuan UPU,oppa batalkan politknk.
    Tapi sekarang ni dapt tawaran Uniten Pula Kat Pahang dlm foundation in Civil engineering...pening owh~~

    ReplyDelete
  5. waa...
    civil??
    oppa dongsaeng study tue..
    best jugak..
    tp ikut aper yg oppa minat laa..
    but,
    for me,
    dongsaeng prefer civil ir.
    gud luck, oppa..

    ReplyDelete