tentang pelangi

Wednesday, September 9, 2009

About me and my blog+the first time I'am being blogger!!

Salam buat semua yang mengenali diri ini!!
Today is my first time as a blogger..hehehe..
I'am really really excited....
Okay...sebelum tu,aku bagi taw siapa aku...
and apa yang ada ngan aku...
Nama aku Nicholas Irok Diaz..
Umur ku 17 tahun..SPM candidate..cita2 nak jadi
perancang wilayah perbandaran....dan nak study kat korea..
Hobby aku pula,karaoke,dance,on9 depan laptop kesayangan,
lepak ngan Animal Extinct Society[family ke2 aku],gosip,and 1 more,
blajar tak lupa okay..hehehe...
My sosial life is not too much..
Aku seorang yang fun and macam macam
benda yang aku nak buat dalam hidup.Tapi
tak bermakna aku seorang yang tak ikut
ajaran agama...hehehehe...
Kawan kawan aku semua panggil aku nick!!
Oooo lupa plak..Aku nie pelajar SMK Senawang.
My lovely school...Keje aku kalau tak de cikgu dalam
class,menyayilah!!hehehehe..aku memang suka menghuru
harakan class..Walaupun,aku nie pengawas sekolah!!
Hahahaha!!! jangan ikut perangai aku taw..
1 more thing,aku nie jenis yang tak suka ikut
peraturan...hehehehe..
Aku blajar dalam tingkatan 5Arif(Science class)...
Aku kekadang okay,kadang kadang tak..Entahlah!!
Yang penting result gempak!!!
Aku juga jenis yang suka dengar masalah orang
dan aku seorang yang berusaha jugak untuk tolong
orang lain..Yang penting aku ikhlas dalam apa jualah.
Lupa nak bagi taw..aku suka masak masak!!!hehehehehe..
Sebb aku dah diajar dari kecik masuk dapur...
so minat tu ada cikitlah...Jangan pandang rendah kat kaum adam tau..
Special punya aku buat...Aku gak suka colour2 yang feminin
eg:Purple and pink..hahaha..
Lagi satu juga,aku nie peminat drama drama korea..
paling aku suka,MyGirl,Princess Hour,Fashion 70,Sassy girl,
Hearty pawn,Please teach me english,Boy Over Flower,Full house,
Coffee Prince,and many more...
Apa apa hal,aku akan pastikan hidup aku ceria..
Walaupun onak dan badai yang menimpa..hehehehe..
Sorylah kalu aku main sumbat je apa yang aku tulis kat
atas nie..Aku memang selamba orangnye..
Hehehe..Kata orang,
Buah cempedak diluar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah,tolong tunjukan...
Selamat membaca blog aku!!!
Hehehehe..
Abracadabra!!!!That is my treadmark...

1 comment:

  1. Aku suka dengan hasil keje yang aku dah buat..penat penat..tapi aku puas hehehe..Commet diri pula nick nie..heheh..Abracadabra!!

    ReplyDelete