tentang pelangi

Tuesday, September 15, 2009

Cerita Hati...

Salam buat semua yang mengenali diri ini...
Semakin lama aku pendamkan perasaan ini,
semakin dalam luka dihatiku ini....
Mungkin aku sengaja bermain dengan perasaan
sendiri...dan lama kelamaan,menghakis hati dan
perasaan yang selama ini masih mencintai dirinya..
Biarkanlah semua tu....Itulah ayat yang sering
bermain difikiran aku sekarang nie...
Tapi,mampukah aku untuk mengelakkan diri..
Aku dapat rasa yang aku semakin lemah dengan semua tu.
Tapi tak bermakna aku lemah selama lamanya..
Aku tahu,mungkin sekarang nie pun,dia masih
tertanya-tanya soal hati dan perasaan aku terhadap
dirinya..Ya memang benar aku mengatakan yang aku
masih menyimpan perasaan itu....
Tapi kenapa????Walaupun aku masih tak yakin,
tapi hati ini berkata yang aku patut mengatakan
yang sejujurnya....
Tengahari tadi,aku call dye...1st calling
aku letak...sebab aku masih dikelilingi bayangan
ketakutan dalam diri..
2nd calling aku kuatkan hati dan perasaan...
Bila dia jawab,aku cuma bagitaw adakah
dia masih dapat menerima diriku seadanya??
Jujur aku katakn yang aku teramat amat gugup
untuk berkata kata...
And dia cuma cakap yang dia dah lupakan semuanya..
Tapi,kenapa itu saja yang dia balas??
Tanpa berfikir panjang,aku tertukar topik lain..
Aduh!!!Kenapa dengan aku nie!!!
Aku nak bagitaw semuanya...
Tapi perasaan takut masih membayangi aku....
Mampukah aku????

9 comments:

  1. cinta ni membuatkan kita tiba2 menjadi lemah..
    tiba2 menjadi orang lain.....

    ReplyDelete
  2. Cinta adalah sesuatu yang indah..tetapi keindahan itu boleh dicapai jika ada persefahaman antara satu sama lain..

    ReplyDelete
  3. wow nick!!
    nick ske eyh dgn cte anime???
    pic yg ats tuh lwo...

    hmmm....
    lw tkut nick..xkan dpt ape yg nick nk.
    teha x pham sgt tpi,
    bg teha...
    atsi pasaan tkut tuh n face it..
    lw trus rse tkut slme nyer hal or mslah tuh x dpt d'slsai kan..
    juz luahkan je..ckp je..
    bhdpan dgn pasaan tkut tuh.
    tke ur time to ovrcome it...

    ReplyDelete
  4. thanks coz be my 131st follower..baru start blog ek..hehehe gewd luck in ur SPM!!

    ReplyDelete
  5. Entahlah Teha..Bilalah nick nak berani berdepan dengan semua nie..Nick akan tunggu mase yang lebih sesuai..Nick tahu,dia pun tunggu jawapan sebenarnya..

    ReplyDelete
  6. Teha : betul tu teha!!!

    nick : apa yg teha ckp tu betul tau..hehehe..chaiyouk nick!

    ReplyDelete